-

saknar dig som bara den jag vet inte vad jag ska göra utan dig, du tittar på mig uppifrån och du skämms säkert. Förlåt för alla dumma saker jag har gjort men vem ska jag gråta hos när jag mår skit? du finns inte här på jorden och det hatar jag. Hoppas allt i himmlen är bättre än här på jorden men jag hoppas du vet att jag saknar dig som bara den! Ingen är som du, alla saknar den repekten som du hade allt här på jorden suger, livet är inte lika dant utan dig! Alla småsaker du gjorde, bjöd på kakor och saft gav oss en kram och din doft jag saknar! Ditt leende nä vi kom och hälsade på! Jag saknar dig vi ses när jag ser ljuset, längter efter dig alra käraste farmor! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback