tårarna faller

Har gråtit mig till söms ba för dig,
för att jag vill kunna säga att jag saknar
dig och att du ska förstå..
jag kommer aldrig hitta någon som du,
du skrattade åt mina dåliga skämt och vi
delade samma skratt... du är som en tvilling
och allt jag vill är att vi blir sams igen,
jag saknar dig ♥
du anar inte hur mycket jag vill ba kunna
snacka med dig men jag vill låta
dig vara och förhoppningsvis så
läser du denna text och kanske ger mig en ny
chans jag vet att det kanske är lite svårt,
men jag ber dig och jag säger till dig
att jag kommer stå upp för dig i vått och tort,
i svåra och bra stunder,
på långt och nära håll,
överrallt i hela världen!!
Jag saknar att kunna dela mina skratt med
dig och kunna säga alla små och stora grejjer som händer..
det känns som att du absolut hatar mig och att jag aldrig
kommer få tbax dig och det gör mig depp,
det är därför jag inte vill prata om dig men det hjälper
ju fan inte för jag tänker ju på dig hela tiden..
du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta
och du är hjärtligt välkommen tillbaka in där 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback