Ladies, date a guy that would ruin your lipstick, not your mascara.

Igår: Igår så var jag i skolan och hade såklart lika tråkigt som vanligt fast vi hade lite roligare pass och lite mer fritt eller vad man ska kalla det sen efter skolan så skulle jag ha åkt till karlberg och köpt en tröja men sen så blev det inet så men sen så fick jag en av junie när vi gick hem till henne ist och sen gick vi till min lilla villa en snabbis och kollade lite och sen skulle hon hem till sin mamma så vi sa farväl och då gick jag hem (till pappa) och sen så chattade/skaaajjpaade jag lite med kenny sen drog jag hem till han och vi hade det väl "skoj" haha ;)) blink blink.
Men sen runt tio så skulle jag hem så då sa jag farväl till kenny ^^ gick hem och typ satte mig i min säng dirr och sen fortsatte jag skypa med kenny haha :* sen så somnade jag när vi skypade så han la på HAHAHAHA stackarn sen så vaknade typ två timmar efter med datorn på magen och allt.. fyfaan haha men sen så somnade jag om och vaknade för typ en timma sen. Men pallar inte skriva så mkt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback