INSE FAKTA

Till alla er som irriterar er på om hur jag pratar om mitt utseende
Jag tar knappast emot komplimanger som jag får,jag är osäker på mitt utseende, visst alla blir ju typ glada när någon säger att men är vacker men jag känne rmig iallafall himmla osäker heöa tiden på mitt utseende, jag säger som väldigt många tjejer i min ålder säger, "jag känner mig mera självsäker när jag har smink"
men faktum är att jag bryr mig inte om vissa tycker att jag är ful, visst fine då får väl tycka det men vafan ska jag göra åt saken och att deras osäkerhet ska gå ut över min osäkerhet, det tycker jag är fel.. asså det tycker väl alla.. eller?
men om någon säger till mig att jag är vacker eller snygg eller fin eller vafaan vilken komplimang som helst så har jag väldigt svårt att ta emot den komplimangen det är därför jag oftast börjar fnittra eller trycker ner mitt aniskte i en kudde eller bara blir generad eller något lixom, men jag verkligen hatar, LÄR OCH LYSSNA jag verkligen HATAR när någon säge ratt jag är extremt smal, wtf lixom jag vett att jag är smal jag kollar mig i spegeln minst 4 gånger om dan , helt seriöst!! Varför ska någon komma och säga t.ex "jävlr vad du är smal frida" lixom typ nästa person som säger så kommer jag ba; jävlr vad jag inte redan vet det PUCKO!" CP:EN säger jag bara !! 
• Jag vet hur jag ser ut.
• Jag kollar mig i spegeln.
• SLUTA SÄG ATT JAG ÄR SMAL
• Tack alla som ger mig komplimanger och förlåt om jag inte tar emot dom ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback