Har jag läsare med 0% IQ ?

Nu har jag fått flera frågor på facebook och på bloggen men har tagit bort alla dom kommentarerna för jag har ju faktiskt redan svarat på vissa av dom men svarar väl igen:
Har du pojkvän?
Svar: JA!!!
Vem är du tsm med?
Svar: Min kille ;) Kenny heter han ♥
Är din pojkvän snygg?
Svar: daahh... jag det e han !! En solklar 10;a ;)
Hur gammal är din pojkvän?
Svar: 98;a
När blev du och din kille tsm?
Svar: på fredag blir det tre veckor :* 
Hur ser din pojkvän ut?
Svar:
Land: Thailand
Längd: venne typ max 5cm kortare än mig ^^
Ögonfärg: Hans ögon är fett cp, dom skiftar färg men grön/bruna :)
Tjock/Smal: SMAL
Hårfärg: Mörkbrunt
Sport: från sängen till skolan / från sängen till soffan HAHAHA

Älskar dig bebi ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback