Snyft

Heej bloggen som ni ser på rubriken att jag sitter och snyftar som faaaaaaan asså jag kommer / e typ sjuk haha men aja min dag ;; Vaknade vid 11 och då så packade jag väskan med bad kläder osv.. sen så stack jag upp till över våningen och åt frulle sen satt jag framför tv:n och chillade i ca. 40 min sen så drog jag och min familj till simhallen här i väsby och kollade på min lillasyster som var på sim skola hahaha så söööt i hennes lilla badmössa haha och sen så badade vi hela familjen i den "stora poolen" själv så badade/simmade jag inte så mycket,, haha har inte varit där på hela sommaren så vi får väl se om jag börjar träna igen nu på hösten/vintern.. men jaja sen kom vi hem jag drog ner på mitt rum kollade på en nerladdad film på datorn Kronjyvelerna ^^ rätt bra men känndes rätt så kort haha men det kanske bara var för att jag hade tråkigt eller man brukar ju säga att tiden går fort när man har kul haha,, antar att det var tvärt om för mej hahaha men jaja aa sen så gick jag upp och då var det mat perfect tajming (a) sen så var min storsyrras pojkvän här (som alltid men det är bara kul) och då frågade jag mitt i deras pussandes om jag kunde se på idol med dom för jag har inte en tv på mitt rum här hos pappa :(( tyvärr ahha men det fick jag och dom fortsatte pussas även om jag satt typ öö 3 cm ifrån dom hahaha men aa sen så tog det slut och då kollad ei på partajjjj typ sen kollade vi på tyyyp the big bang theory sen på kaos i båstad sen så gick jag där ifrån (trööööötötötöT) sen så nu sitter jag i min säng i pjamas och pratar med lite folk i skyyype :)) <3 Kyss
bild bris (orkar ej ladda upp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback