Svar på frågestunden:

1. Är du singel?
2. Är du kär?
3. Har du någonsin varit kär?
4. Någonsin varit i förhållande?
5. Strulat med ngn?
6. Längsta du gått med en kille?
7. Har du någonsin drömt en sexdröm? ;)
8. vad gillar du att göra på fritiden :*<3?
9. Vad tycker du om kontroversiella privatpersoner dom yttar sig om privata företagshemligheter?
10. Varför är du så söööt?
11. Vad är din favorit film?
12. Vad är din favorit Mat?
13. Vad är din favorit Skolämne?
14. Vad är din favorit Sport?
15. vad är ditt fullständiga namn?
16. Vad har du för dator ?
17. favvofärg?
18. favvodjur?
19. vad heter dina hundar?
20. bästavänner?
21. favvolåt just nu?
22. vad tycker du om mig?
23. gillar du nån kille just nu?
24. om du fick tre önskningar, vad skulle de vara?
1. Japp det är jag :/
2. jag vet inte det.
3. Ja en gång.
4. Ja men bara inget seriöst, tyvärr
5. Japp, hahahahah för många ;)
6. Strul !
7. Nej jag tror ej det ahha annars hade jag nog inte svarat på denna fråga :P
8. Vara med kompisar och familj, och ragga på killar ;)
9. Ja lilla mupp, asså wtf betyder det ;)
10. Bara e så ;)
11. Jag tror, eller jag har rätt så många men,, ähh.. svårt jag tror det är en film där det är tre systrar och en mamma. kan ej namnet tyvärr.
12. Tacos, cesadias, kyckling
13. Det är nog syslöjd.
14. Dans, vissa tkr det inte är en sport men jaja..
15. Frida Camilla Hynninen.
16. Det är en  dator men den har jag fått av skolan :P
17. Svart, rosa och vit
18. Hundar
19. Ella, Maja, Tina
20. Har väldigt många men jag säger två typ och det skulle nog absolut vara Junie och Elin osv..
21. Jag gråter bara i regnet
22. BFF
23. Ja :)
24. a) typ att den där killen jag gillar gillar mig och att vi kanske till och med blir tsm till slut.
b) Att jag får tillbaka mina gamla vänner.
c) Att jag blir miljonär :PPPPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback