10 SAKER DU KANSKE INTE VISSTE OM MIG :

1. Jag är beroende av både min mobil, dator och tv
2. Jag är ingenting utan min mobil ;√ +
att jag precis har fått en ny ;; ZTE Blade  heter den och jag absolut avgudar den!
3. Jag är alltid inne på Facebook, ALLTID
4. Jag fyller år om 11 dagar. (22oktober)
5. Jag har aldrig färjat håret och jag var blond näst inill platina blond när jag var liten.
6. Jag är n väldigt dålig förlorare.
7. Jag trivs om jag får bestämma och är väl rätt så envis, och om folk säger att jag ska göra si och göra så.. så blir jag oftast sjukt arg/sur/ledsen.
8. Alla säger att jag har "humörsvängningar" men wtf det har jag inte utan jag vill bara ha mina saker som jag vill..
9. Jag börjar bli beroende av lypsyl. Knas jag vet :P
10. Jag hatar fjortisar, och absolut att när folk kallar mig det!

Kommentarer
a säger:

sv: hej1 :) nej jag gör inte headers men kan göra en åt dig för att jag är så snäll! :D haha nej men kontakta mig på facebook; astrid askert!

2011-10-12 | 16:40:53
Bloggadress: http://askert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback