-------

nu ligger jag i min säng och ska snart börja min dejt med kudden men först så skajag bara skriva färdigt detta inlägg + lägga in en bild och idag så gick jag ju på elsas födeelsedagsfest eller snarare brunch och det var as najs!! hade skojj osv.. sen så efter det var slut så gick jag igenom centrum för att komma hem och då gick jag in på hm en snabbis tomhämt och kom ut med en påse med ett par shorts jätte söta typ lite blå-gråa, hihi ^^ sen så gick jag ba hem  somnade i soffan pappa väckte mig och sa att jag skulle ta av mig skrona och jackan haha, hade altså precis när jag kom hem gått och suttit mig i soffan och somnat ahha :PP och sen så kollade jag på en film men pappsen myyys och sen åt vi.. sen lite tv sen gick jag ner och skypade lite och kollade på tv haha och sen så gick jag upp fixade disken och sen när den var klar så kollade jag på lite mer tv och sen så gick jag till mitt rum och nu sitter jag här i min säng och sooooooooomnar :P hah Men kyss och godnatt och juste det här e nog sista inlägget innan jag blir mördad av min so lärare för att jag inte e klar med so.n eller jag tkr att jag e det men tkr såklart inte hon ahah
K Y S S
random bild ©©©©©©©©©©©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback