Igår, jag beskriver i bilder & text:

LÅÅÅÅÅNGBEN hahahahha
Någon som vill ha en puss?
Älskar dig!
Skit najs väder var det igår så jag och angelica drog till rösjön vid ett och solade där rätt så länge i BH och shorts haha skit najs, sen drog vi till hennes farmor fast det var hennes faster och hennes fasters son (Noel) som var där och jag och angelica slog upp några sol stolar i trädgården och åt på en glass och en massa godis och solade och gungade, jag vet inte om ni ser men hennes farmor hade en gunga vid dörren om ni ser det på bilderna och den satt vi och gungade och pratade på SKITKUL sen så blev vi hungriga så vi drog till angelicas farsa och lillasyrra och åt där, det blev någon pasta och någon sås och oliver jag hatar oliver men i maten var det faktiskt as gott :D sen så gick jag och angelica och hennnes lillasyster ner till centrumet och köpte choklad moss (vet ej hur det stavas :P) det var skit gott !! Sen skulle vi tillbaka till hennes farmors hus men det var ingen där :P och sen upp täckte hon att hon hade glömt sin mobil hos hennes pappa precis när vi hade kommit fram till hennes farmor :P men sen så typ kutade vi till hennes pappa och dom var på väg ut för att cykla men vi han stoppa dom så att angelica kunde ta hennes mobil :D och sen så ringe angelica till sin faster och frågade var dom var och då så var dom typ där så vi drog dit igen och sen så satt vi bara där och kollade på TV och låg i sol stolarna med filtar för det var lite kyligt men det var jätte mysigt.. sen så skulle vi hem och då var klockan typ 22.00 :P haha vi hade varit ute typ hela dagen men det var en skit najs dag!!!!!!!!!!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback