Nu måste ni vinna era länkningar!

Nu så ska jag ta bort alla mina länkade bloggar och sen så kan jag lägga till en länkning om ni vinner tävlingarna som jag ska ha gör följande om ni vill ha en länkning på min blogg :
  1. Kommentera detta inlägg och skriv att du är med, och sen en förklaring för att just DU ska vinna
  2. och om ni vinner på skriver jag först din blogg i ett inlägg och och om ni hade en jätte bra förklaring så kan ni t.o.m vinna en länkning i sidofältet!   ← där borta!
  3. Jag hoppas att ni har fattat, puss ♥

Kommentarer
isabelle säger:

jag är med.

jag borde vinna för att jag är bäst och resten suger häst. (inget illa menat, jag gillar hästar) och för att du sa att jag skulle vara med för att du sitter brevid mig och för att jag vill ha fler läsare.

om det inte blir ja, kan du dra! haha jag kan rimma o grejer (a)

2011-03-09 | 12:57:12
Bloggadress: http://nuumberone.blogg.se/
Elin säger:

jag e med. för att jag läser din blogg ofta. jag gillar också hundar. haha nej men vad ska man skriva?! :O <333333

2011-03-10 | 08:56:33
Bloggadress: http://eeliinzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback