nu är jag i .. kan ni gissa?

Skoooooooooooooooooooooolan såklart :P
Jag har så jävla tråååkigt just nu men det känns som att denna dag kommer bli låååååååång! Imorrn så ska jag .. vet inte exakt vad jag ska göra.. Fan vad tråkigt liv jag har just nu ::::P åhh.. herreguuuuuuuuuuud men på fredag eller lördag eller söndag hoppas jag på att få träffa Angelica för hon har ju flyttat ( tyvärr inte till mitt hus, jag vet att jag sa det men det var bara för att angelica´s mamma sa det till henne och då sa ju hon det till mig, men hon ska flytta in i huset bredvid! ) så vi kan ju träffas ofta ändå.. fast det skulle vara roligt att kunna gå hem till henne i bara strumpor typ hahaha, men nu kan jag ej det men det blir nog roligt att hon bor där ändå!
Kissies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback