Morgondagen och lite annat..

Imorrn så har jag bara AP och idrott, så det blir nog en bra dag och sen efter skolan så ska jag nog bara hem och chilla och slappa lite men det tror jag att jag behöver för jag har varit så himla trött för att jag har varit stressad och inte för att jag har sovit för lite utan för att jag har varit stressad som sagt.. Idag hade jag en toppendag, jag var ju med junie i simhallen och det var skit roligt.. haha och sen såg vi någon jävla pedofil typ han ba glodde på oss heeeeeeeeela tiden och det var fett jobbigt! :P Men jaja det var kul iaf :D Men nu ska jag snart sätta på TV11 och kolla på BB så vi ses imorrn Puss Puss & Godnatt ♥
Ha det bäst flodhäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback