Hemma <3

nu är jag hemma jag hade det toppen på festen vi kollade på en film som heter TAKEN men jag hade sett den förut så det var inte så märkvärdigt fast det vara skit roligt för jag satt och kollade på dom andra när dom flippade ut för att det var på spännande/läskigt men jag fattar inte hur vissa tyckte att den var läskig !? Men jaja alla har sin svaghet haha, men sen åt vi, PIZZA :) skit gott... det var en kebabpizza och en med typ räkor och Cola såklart asså det var super gott!! Och sen innan vi kollade på film och åt och allt så körde vi lite sanning eller procent det var oxå roligt och då kom det fram några hemlisar haha men lugn allihopa som var där jag ska ej berätta! Men sen efter allt så körde vi charader och alla i mitt lag tyckte att det andra laget hade fett konstiga/svåra och dom i det andra laget tyckte att mitt lag hade svåra och konstiga så det var väl kanske lite rättvist haha, men sen så skrev typ alla i en kompis bok som Melisa fick av Belinda i present. Haha om jag ska säga det kortfattat så var det jätte roligt och jag är tacksam att Melisa gav mig en inbjudan :) Bilder kanske kommer senare vi tog med Melisas data så dom blev nog inte så bra mest suddiga haha. Men jaja.. Men nu ska jag kolla lite på tv och sen blir det BB och sen ska jag sova för att det är skola imorrn puss puss ha det absolut bäst nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback