Trötter in the house over here

heej alla underbara bloggläsare och aa bloggen :P idag harjag bara varit ute men kenny robin och rasmus hade skojj ;) haha ne men vi ba ute och chillade, vi stötte på melisa också det var najs för henne har jag faktiskt inte pratat med på så länge ska väl börja med det.. men nu sk ajag nog packa lite tills imorrn då jag ska till min mamma, juste jag pratde med henne lite tidigare idag och hon sa i telefonen att jag skulle typ åka på kryssning på midsommar, skulle ju va skit kul!! (kommer ta as många bilder på isåfall) och sen nu i veckan har pappa pratat lite med sina chefer och så, och gissa vad ? :O jag ska få sommar jobba där så då kanske jag kan köpa min system kamera som jag typ skulle dööööö för :D OMG vad najs det skulle vaaaaa!! aja nu ska jag typ fixa lite sen ska jag hoppa ner i sängen puuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback