Ska dra (igen)

heej bloggen sorry för att jag knappt har bloggat men först så var jag ju vid edsbergsparken och åt picknik och firade sveriges lilla dag :D Sen så träffade jag angelica där och så stannade vi där till typ 4 ellerr något och sen drog vi hem och hämtade badkläderna lite snabbt och sen så gick vi till en busshållplats, haha inte precis utanför oss för vi pallade inte sitta och vänta i typ 20 minuter så vi  gick typ 3 busshållplatser och sen så åkate vi 1 busshållplats och sen så var vi ju framme vid rösjön och så badade vi lite och så träffade ett par killar i 16 års åldern också kul kul och nu så ska jag ut igen med angelica vi skulle bara hem och byta om och duscha skulle angelica göra också men om 1 minut så ska vi träffas så måste dra hejdå!!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback