Snodd från jujje

så gör jag ett random test hahah, tråkigt liv men nt mitt fel :)

Hur bor du: Höghus och villa
Brukar du komma i tid: bror på vart :p
Hur lång är du: 172 ! :D 
Kan du laga mat: Ja de som e enkelt ;)
Vad jobbar du med/pluggar du: skola -.- och sommar jobb
Vad har du på dig just nu: schorts och en tröja:)
Har du någon fobi: Höjder, spindlar, sveskärtar(stavning?), ormar... fyfan !
Hade du en bra kväll igår: ja :)
Vilket är ditt senaste inköp: Mat :P
Din favoritdryck på morgonen: O´boy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa :p 
Har du sovit i din egen säng inatt: japp 
Vad hade du sönder senast: venne 
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: vet nt, TE typ
Favoritdricka när du är riktigt törstig: iskallt vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: riktigt dumt ? :S vet nt :p

Saknar du någon just nu: nja, ne

Vad ska man göra för att få dig irriterad: små saker blir jag lätt irriterad på! :D 
Någon jag stör mig på: falska vänner
Intressen: mode, killar, smink. 
senaste person du kramade: junie

 

Senaste person du ringde: Venne det var skit länge sen har inte haft mobbe pengar på x-akt 3 månader!
Senaste person som ringde dig: mamma
Vad drack du senast: saft ;)
Vill du ha barn: kanske senare
Längtar du till din nästa födelsedag: ja ! så klart ! :D
Har rakat dina ben någon gång: japp, typ varje gång jag duschar :p
Är du sugen på något nu: ja träffa någon!! och äppelpaj som mamma bakde nyss
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga ^^
Använder du hudkräm: ja
Micro-pop eller poppa själv: micro pop 
Brukar du baka: jag älskar att baka men gör det tyvärr väldigt sällan =)
Röstade du i det senaste valet: får nt rösta än :P
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: a de e ja väll :')
Vilken låt lyssnade du senast på: What are words !
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej 
Vad tycker du är äckligt: olika saker
Har du pengar på mobilen: Nej ska köpa imorrn! så smsa då, 0737292964 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback