Snodde från junie!!

Skolan;

Går du i skolan? - ja

Har du någon gång skolkat? - ne

Har du varit i skolan idag? - japp!


Annat;
Hur mår du just nu? -
: Toppen
Har du mer än 2 bh:ar? -
ja
Har du piercat dig? -
räknas örat ?  

Telefon/mobil;

Vem ringde du senast? - Min Älskling <3

Vem ringde dig senast? - mamma typ ?

Vem sms:a till dig senast? - Min Älskling <3

Vem sms:a du till senast? -Min Älskling <3

Övrigt;
Är du hungrig just nu? -
ne, jag åt precis haha
Vad är klockan nu? -
13:41
Vilka sidor på Internet e du inne på just nu? -
blogg.se - facebook.com - Picasa

Familj;
Hur länge sen var det du träffa din morsa? -
Sen i fredags och det är tisdag
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - i går kväll

Övrigt;
Gillar du punk-stilen? -
?
Har du sminkat dig idag? -
ja
I så fall, vad för smink? -
Bara mascara och ögonskugga
Vad har du på dig för trosor just nu ? -
Vanliga
Hur ser dem ut? -
Typ blåa
Vad har du för bh/topp på dig just nu? -
Min nya bh

Musik;
Lyssnar du på musik just nu? - nope :(
I så fall, vilken låt för tillfället? -
ingen 
Vad gillar du för musik? - lite olika
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? -
ja
Har du fler än 5 tröjor? -
ja
Har du någon märkes väska?
- vene
Har du ReStErÖdS-trosor? - va ?
Har du en svart bh? -
aa men inte på mig!
Har du märkes jeans? -
nope bryr mig inte om sånt!

Var brukar du handla kläder? - lite olika


Smink & Hår;
Använder du mascara? - ja
Andväder du Wax? -
nej
Använder du kajal ? -
ibland
Använder du hårspray? -
nope
Använder du volymspray? -
nej
Andänder du mousse? - ibland 
Använder du deodorant? - Ja
Använder du parfym? -
Nopee

Använder du ögonfransböjare? - Ja, fast ha tappat bort den :( (ska köpa en ny!)
Använder du läppglans/läppstift? -
Ja, absolut hela tiden!
Använder du brunkräm? -
nej
Använder du rouge? - ibland :S väldigt sällan
Noppar du ögonbrynen? - Ja
Uppsatt hår eller hängande? -
båda
Plattar/lockar du håret Varje dag? - neej inte varje dag!
Duschar du Varje dag - nej
Målar du naglarna ? -
ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback