Hoppas att det var OK att jag snodde den här :S

Namn - Frida Hynninen
Piercingar - nopp
Tatueringar - 0
Längd - 170 typ :)
Skostorlek - 39/40
Hårfärg - Brunt :)
Är du kär i någon - Nja, kär och kär. Tror inte det, men jag gillar någon :)
Önskar du att du bodde någon annanstans - Ja och nej.
Tänker du på självmord - NEJ
Tycker andra att du är attraktiv - Har ingen aning faktiskt

Dricker du - Alkohol ? Nej det brukar jag inte göra
Använder du droger - Nej
Vilket shampoo använder du -  Olika
Vilken parfym använder du - Ingen
Vad är du rädd för - spindlar, typ
Gillar du att tvätta - Haha näe

 

Din första:
Operation: Har inte gjort någon
Första piercingen: Öronen
Första priset: Kommer inte ihåg :p
Första sporten du började med: Vene :S
Första husdjuret: Hund
Första semestern: Första riktiga var till Turkiet! :)
Första konserten: Ha bara varit på en och det var Daniel Adams-Ray

 

Just nu:
Äter du: Ingeting
Dricker du: inget :)
Ska du: klä på mig utekläder :p
Lyssnar du på: Inget speciellt..
Väntar du på: Att ett bra tv program ska komma
Tittar du på: Tv-skärmen
Har på du på dig: Mjukisar och ett svart linne :)

 

Din framtid:
Barn: Hoppas jag på, älskar barn :)
Giftemål: Har inte en aning
Karriär: vill gärna bli modell :D

Har du någonsin:

Kysst en främling: haha ne det tror jag inte ?!
Tappat bort glasögon/linser: Ja haha
Brutit ett ben: Nej 
Rymt hemifrån: Haha nopp
Röntgats: nopp
Gråtit när någon dött: Ja

Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: haha aa eller bara små
Blivit arresterad: Nej


Tror du på:

Gud: Nej, eller ja eller jag vet inte..
Mirakel: Jag hoppas på mirakel
Aliens: Hahah va?
Magi: Nja
Himlen: Ja då :)
Tomten: Nej
Änglar: Ja

 

Senaste:
Film du hyrde: vene
Film du köpte: Kommer inte ihåg, brukar inte köpa filmer
Låten du lyssnade på: Lilla lady :)
Låten du hade på hjärnan: Karlson på taket hahahahahaha
personen du ringde: Min låtsaspappa :)
program du tittade på: 2 1/2 män
person som du tänkte på: Det ni ;)

 

Favorit:
Mat: Många
Låt: Lilla lady :)
Sak att göra: Vara med fina människor och ha kul!
Dryck: Cola zero :)
Bil: Haha vet inte

 

Antal:
Gånger ditt hjärta brustit: 1-3 gånger ?
Hjärtan brustit på grund av dej: 1 :(
Personer från grundskolan du har kontakt med: Några stycken 
Ärr du har på kroppen: Har inte räknat x-akt :S haha

 

Senaste:
Tidning du läste: Julia
Personen du fick mail av: typ facebook 
Personen du fick brev av: Elin, fast det var läääänge sen.
Personen du fick sms av: vene :)
Saken du köpte: Mjukisbyxor ;)

 

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Varit med Angelica Tugba och Joanna :)
Var det kul: Ja som faan :D
Hur tidigt stiger du upp: Hos mamma; 05.30 och hos pappa; 06.50
Gillar du att slåss: Nej, vem faan gör de??
Vad ska du göra ikväll: Slappa :)
Är du seriös: Haha oftast inte det ;•)
Var har du ont: Ingenstans..
Använder du hårspray: Nopeee
Kan du stå på händer: nix
Håkan Hellström eller The Ark: Ingen
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: ibland
Är du glad nu: Jo då
Var du glad igår: Jaa :)
Känner du nån som jobbar på sjukhus: nja jag vet inte
Stockholm är: Najs
Kan du sjunga: Ja det tycker jag :)
Mer värt än guld: Äkta vänner och familjen!!!!!!!!!!!
Spaghetti eller makaroner: Spagetti
Ett land jag helst vill besöka: USA igen!!
Påsar: va?
Ska bli skoj: Sommaren!
Ska inte bli skoj: Vintern nästa år
Sparar till: en systemkamera!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback