Chattar med många olika

heej bloggen nu är jag hemma och sitter i soffan och bloggar :D och snart så ska jag göra lite mat typ nudlar tror jag vet inte riktigt få se vad vi har!! :) men sen klockan kvart över 5 så ska jag och min syrra gå ner till simhallen och träna, först vid 6 så ska vi på Easy Line i en timme och sen vid 7 (direkt efter) så ska vi dra in på body balance i en timme och sen e vi klara då vid 8 och då ska vi GÅ hem haha Jobbigt Jobbigt haha men om man vill va fin så får man lida pin som man brukar säga och jag siktar på beach 2011 ;) så ni som är på stranden samtidigt som min så kommer ni se värsta snyggingen!! ;) Haha Men nu så ska jag gå och hämta min lilla syster på Dagis så vi ses väl kanske lite senare!! Ha de bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback