Juste glömde att..

Juste glömde att jag ska vara ledig på torsdag och fredag ju så jag ska vara vid datan typ as länge på torsdag men inte på fredag för då ska jag vakna i tid för jag och Angelica ska va med varann och göra lite saker ( hihi, hemligt & misstolka EJ ). Det ska bli så jääääävla kul!!! :DDD och sen ska jag sova där, Kuligt, Ruligt!! Sen ska vi (hoppas jag ) vara med varann på lördagen också, och det hoppas jag verkligen för det e så jävla kul att vara med henne jag skrattar typ alltid så mycket att jag kissar på mig fan!! Men Angelica om du ser detta så kan du väl sms;a eller ringa och säga om du vill göra något på lördag :D PUSS på er alla men mest så klart på Angelica!! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback