Svar på frågestunden:

Mobil, Kamera, Data typ haha :P ♥
1. Vit
2. Har inget emot dom!?
3. Nej verkligen inte, jag har haft det själv så..
4. Vet inte?
5. Jag kan inte säga 10..
1. Kolla där uppe (på sakerna) 5 kan jag säga.. Junie, Elinp och ElinJ, Line, My !? ♥
2. Föddes så, varför är du finare?
3. Duuuuu ♥

Äh... svår Elin.. Jag vet faktiskt inte.. skulle iaf spara MYCKET

Tacoooos
Tjej: Jennifer Aniston Kille: Taylor Lautner / Ashton Kutcher
Jag mår jätte bra :)
Japp, Camilla
Blont
My sister's keeper ♥

Nej
Nope, siiingel ;) ♥
Tappade känslorna och så gick allt så himla fort så att jag hann lixom inte med..
Jag hoppas att jag inte gör något spec.. utan att jag är mig själv..
Älskaar dej med ;) ♥

• Har inga eller jo, ATT VARA MIG SJÄLV + NJUTA AV LIVET ♥
• Dom bästa man kan tänka sej! : My Line Sara Patrik ♥ Mamma Roger Sofia Kajsa ♥
• 1,73 ^^
• Vet inte (återkommer..)
• har många men min onepice?! :D ♥

Det var det och jag hoppas ni fick dom svar ni hoppats på :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback