Skolan biatch!!

tjoo läsare nu sitt ejag  ksolan och har snart rast (10över) och då ska jag
typ gå till något annat klassrum och leta reda på junie och alla.. "roliga"
haha nej skojja dom e toppen men men nu sk ajag typ fortsätta lyssna på min
underbara kompis, muuuuusik ♥ och sen efter rasten har jag AP igen..
säkert med min CP lärare som detsutom e döv (på riktigt) ... fyfaan
hata skolan!
Sen är det lunch och jag vet inte vad det blir :/
Efter lunchen är det Idrott och vi har Theo och han har typ inte planerat över vad vi ska göra..
och han är inte våran Idrottslärare.. :P
haha epicfail... Men nej min riktiga idrotts lärare heter Emil, han e grym! haha
fett krall.. men jaja :PP Innan jag gör bort mig helt så ska jag säga hejdå ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback