Mobil lista (tråkigt) -snodd från- mtil.blogg.se

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast? - Okänd
Vad står det i ditt senaste sms? - Människa var edu?! Man blir ju fan orolig när du nt svarar, inte inne på fb, bloggar nt ?!!! Ring mig ! <3                  ------------ svar: ahha junie, du har inte ringt? har inga pengar på mobilen... pallade inte blogga fast nu gör jag ju det... :P <3
Vem ringde dig senast? - Okänd
Vad haru för bakgrundsbild på din mobil? - En på mig och min bebis junie! <3
Vilket språk är din mobil på? Svenska?!?!
Hur många sms har du i din inkorg? - Den visar inte sms den visar konversationer :P
Vem är din 13:e kontakt? - Edita <3
Vem är din 20:e kontakt? - Ellinor!
Gillar du nr 6? - han e snygg :)
Har du varit tsm med nr 1? HAHA det är jag :P
Gillar du att umgås med nr 30? - haha han e rolig, går i min klass :P
Vad har din mobil för färg och modell? ZTE Blade <3
Är din sista kontakt sexig? - haha en tjej som gick på min dans.. sötis
Vad har du för ringsignal? - Vettefan :P
Hur mycket batteri har du kvar? - 89%

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback