Godmorgon läsare

Godmorgon alla sööta läsare, nu sitter jag på mitt rum påklädd och klar.. nu sk ajag gå upp och äta frukost sen ska jag börja rulla mot skolan eller inte rulla utan typ vandra, och jag har ju så jävla ont i ryggen så jag kommer typ inte klara av dagen med vi får hoppas på det bästa. Och sen efter skolan så ska jag ju till junie och kolla till henne på sjukhuset, om jag inte har berättat det så har min älskade lilla junie fått en kraftig hjärnskakning och det var så att hennes häsa ramlade "halkade" och då så ramlade ju hon också och då hade hon blivigt medvetslös och fått åka in till sjukhuset! Tycker så himla synd om dig Junie! Men som sagt så ska jag åka till sjukhuset idag och se hur hon mår! Med Pelin och Ilona somm tur :) hihi men bloggar när jag kommer till skolan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback