Dagen + bild <3

Tjenare mannen^^haha min älskling mobbar mig för tat jag säger så hahaha men men, idag så väckte junie mig vid 20 i 9 och sa:
- Frida jag ska ta 09.35 bussen ska du med eller?
och jag lixom låg och sov oh sen ba:
- AA, eller va... aa okej -.° lixom helt död..
Men sen så fixade jag mig så att jag klar typ kvart över 9 så då kollade jag på tv, sen gick jag till bussen och junie satt på den.. Jag såg ut som ett mongo med mjukisar och bulle i håret... Men det stoppade inte mig för att dra ut på en söndag.. haha se så va min lilla älskling och min andra älskling ida redan där så vi satte oss vid dom i den liiiiiiiilla kön asså det var verkligen typ tio personer där men men vi satt där och sen gick vi runt lite i tur och tur för vi "fick ju inte förlora våran plats" sen så typ gick jag och joakim och satte oss i ett provrum på lidex^^och tog lite bilder haha (se dem nedan!) sen så typ uppträde Eric saade och jag och jocke såg lite typ haha men sen så när det var slut så gick vi fram till junie och Ida och hälsade på dom och så.. sen gick vi typ till apoteket och jocke gjorde bort sig HA HA, sen så gick vi till ICA och köpte dricka och så,, sen så ställde vi oss i kön med junie och Ida och Vilja(junies syster) jaja sen så stog vi i den kön i typ 1 timme men sen kom dom fram och så skulle junie hem och så typ gick jag ida och jocke ut och satt där ute sen åkte alla hem och jag såklart saknade alla hihi rolig/jobbig dag, den var rolig för att jag var med dom bestaaaa och sen var det jobbigt för vi var där i 7 timmar :O aja men nu har mamma tjatat på mig i en timma att jag ska stänga av datorn så gör det och ska lägga mig ner i sängen och kolla på tv så... ni får ha det så bra så ses vi en annan dag :D
haha vi gick runt och hade pusskalas typ i hela centrum.. ♥ älskar dej!! ♥

Kommentarer
-MHANNAS.BLOGG.SE- säger:

söta!



Just nu har jag en tävling i min blogg,

du kan vinna en Iphone 4! Var gärna med. Tävlingen avslutas 10 Januari. Lycka till!



http://mhannas.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-svart-iphone-4.html#comment

2011-12-04 | 23:02:18
Bloggadress: http://mhannas.blogg.se/
tjenare mannen (du vet vem) säger:

hihi titta på länken om du vågar:D http://www.youtube.com/watch?v=wqPRz8-41Rw&list=LLBU2Pkz1j9q0TkYx0rjsSFw&feature=mh_lolz älskar dej osså bby!<333

2011-12-05 | 16:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback