Dagen :

Vaknade av mamma vid halv elva drog till stinsen och schoppade present t Line (fyller år) och så hiittade jag ett par billiga spetstrosor t mig, bild kanske komemr senare, skit söta, sen drog jag till Erica min kusin hon fyllde oxå år så vi var där ett tag sen drog vi till Line och firade henne hade skit kul :PP ;)) det var några där men inte lixom fördelsedagsbarnet :P men jag kanske ska dit igen på måndag så att vi kan ses hon e lixom i min ålder näsan ett år mindre än mig.. men aja K kanske ni tycker men det skiter jag i haha men aja jags ka kolla lite på tv och skype och fb ofccc men vi ses imorrn säkert Puss, åh. ni kanske undrar va jag köpte till line, ett par bästisörhängen, ett till henne och ett till mig :PP Puss bilder på FB, för er som har mig ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback