Vet ej om jag vill ha tbx till dig ?!

Du sårade mig rejält!!, du visste hur känslig jag är om allt det där,
och du visste att jag redan hade blivigt sårad och så sårade du mig igen..
Hur fan kunde du??
Jälvigt arg på dig och sitter och lyssnar på sorliga låtar du kanske fattar varför..
så fort jag tänker på det eller ser någon som strular med sin pojkvän så får jag tårar i ögonen..
Du kunde väl tänkt lite på mig i alla fall !?
Hur skulle det kunna vara så svårt `?
"försöker att kontrolera min smärta"
ni kanske tycker att jag sjatar om detta men "den personen" sårade mig värkligen!
Angelica min bästa kompis du vet nog precis vem detta handlar om!
Och jag älskar dig för att du står vid min sida och att jag kan lita på dig!
Om du ser detta så älskar jag dig mer än någon annan i hela mitt hjärta!!!!
Du äger min värld du gör så att jag skrattar när jag e ledsen,
och nu vill jag träffa dig för jag e på det där hemska
humöret där jag gråter mig till söms!
Hjälp mig snälla älskling! <3 <3
Så jag fäller en tår, för er idioter som utnyttjar än! :'(


Det ända som inte stämmer med denna låt är att det är JUST DITT fel !

Kommentarer
Elin säger:

Finns gmn! <3333333 du ser så jävla lessen ut på bilden, jag älskar dig av hela mitt hjärta älskling <3

2011-04-12 | 21:27:26
Bloggadress: http://likeornot.blogg.se/
junie säger:

finns älskling :( <333

2011-04-13 | 06:52:42
Bloggadress: http://foreverbelibers.blogg.se/
Joanna säger:

Frida! så du vet, du kan ringa mig när du vill. Jag finns ALLTID för dig om du vill prata! :( kram på dig älskling <3

2011-04-14 | 19:22:16
Bloggadress: http://joaannasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback