Ojj då..

Lördag:
Igår va toppen vi fick massor i GoodieBagen!! Den var skit stor! :
♥ Frida (tidningen)
♥ Schampoo & Balsam & borste från TRESemmé
♥ Bodyscrub,Bodybutter, Bodylotion, prov på hårinpackning & 20 % rabatt på The Body Shop!
♥ Shower gel & Body lotion & Deo från Ldb
♥ Presentkort på Väsby C (alla affärer) 50 kr
♥ Sen en massa kondomer haha :P
(snodde från skönaste bruden!

Detta var angelicas orkade inte ta en egen bild för dom blir inte lika bra! Fast vi har x-akt samma förutom tidningen! + att hennes kondomer inte kom med i bilden :P

Och sen på eftermiddagen vid 4 så visade dom film, på en duksom var typ större än en biosalongs haha men filmen var jätte bra (tusen gånger starkare) fast jag hade ju redan sett den men den var bra ändå :P Sen åkte vi hem och då satt vi bara i min säng, fotade lite, surfade skit mkt för jag försökte hitta något program som jag kan ladda ner till min MAC () och kolla på filmer som jag har lddat ner :P om ni fattar :D haha..

Söndag: vaknade nyss, ska snart äta frulle så vi ses senare! ;)

Kommentarer
isabelle säger:

hahaha kan jag få kondomerna?

2011-04-11 | 09:03:00
Bloggadress: http://nuumberone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback