Hemma och trött

Heej jag kom ju inte hem nu utan jag kom hem vis 20 i 9 typ men jaja haha här kommer dagen.. :
IDAG: Jag träffade Elin vid typ 2 eller något och då gick vi ut för det var 17+c° ahah vettefan hur man ska göra :P Men aa och då hade vi picknik och åt glass och så sen ringde junie och hon vill hänga så vi gick till Sigma och träffade henne där sen gick vi runt ( typ värsta prommisen asså typ minst 5 km haha ) och åt en choklad kaka tms haha esn stötte vi på några olika kompisar under "prommisen" haha sen smsade vi typ rasmus och gick till han och han var med typ hans två små vänner typ joel och gustav eller vad dom hette haha.. xD sen fick jag och Elin typ kuta hem blev lite sena :/ men jaja haha det var typ det men hade en toppendag sk ani veta :DD
Men nu ska jag packa för jag ska till mamma imorrn, men innan jag ska dit så ska jag träffa Junie, Elin, Jakke och Rasmus ska bli skit roligt vi ska åka till sollentuna och va där typ :DD Jag och Junie sk atyp visa dom runt xD haha hoppas att det är lika jävla bar väder ♥ är fan kär i det haha men nu sk ajag packa :) Puss slänger in några bilder från idag oxå fler KANSKE kommer senare ♥ PUSS
Gulliga Junie ♥
Jag och SÖÖTA elin ♥
♥ Kärlek ♥
Jag ♥
Jag ♥
ELIN SOOOOOOOOOOOLAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback