Faan vilka sommarkänslor :D

HEj bloggen nu ä jag hos mamma !
Idag: Idag vaknade jag vid halv 10 för att jag skulle upp och fixa mig och sen så chillade jag på tomten och solade som FAAN haha feta najs och sen kom Elin och då skulle vi ju ner till stationen och möta polarna där, mötte junie  och sen gick vi tre till "runby sidan" och träffade jacob och rasmus.. hoppade på tåget och hade skojj sen gick vi av vid Sollentuna hoppade på 607:an och åkte till rösjön :P "Lekte" (aa) där och sen gick vi till kärran (Kärrdal) Köpte en glass och så.. sen tog vi 607:an åt det andra hållet (tillbaka asså) och hoppade av vid krutan och gick till en lekpark där bakom hade "skojjigt" ;) haha, och sen gick vi till en annan park lite högre upp på berget och messade haha och körde lite sanning eller konka haha fick en puss i pannan :P haha xD aa, och sen gick vi till sportfältet och hängde lite där stötte på några gammla kompisar och sen så hittade vi en liten gräsplätt och där satt vi kanske i en halvtimma eller något och sen skulle rasmus och jacob hem så dom hoppade på tåget och drog tbx till Vääsby och sen var det bara jag junie och Elin kvar :P Och då gick vi runt vid Edsberg centrum och chillade dära och träffade några andra gammla kompisar haha.. Och sen drog junie, men jag och Elin var kvar i centrum och sen gick vi till mitt hus och hittade en annan liten gräsplätt som vi kunde soooola på och den chansen missar man ju INTE så vi gick dit solade lite och fotade (bilder kommer senare) och sen ringde hennes mamma och sa att hon var vid centrum om en kvart, så vi gick till centrum lite segt satt där och träffade ännu fler gammla kompiar xD haha och sen åkte hon hem så då gick jag också hem och då skulle jag äta middag PANNKAKOR :D Feta gott! aa och nu sitter jag här i sängen med datorn i mitt knä och bloggar :) Men aa ni fattar säkert att det har varit en toppen dag!! <3 puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback