Dagen :

Först var jag i skolan tråkigt som vanligt!! SO-prov och det gick skit!! Sen efeter skolan så drog Jag, junie, rasmus och jakob hem till junie var där och hoppade på hennes studsmatta skitkul!! sen drog vi hem till jakob och hade "skoj" där haha och sen åkte vi till BK och dom år där och junie tog en glass typ och sen skulle vi hem och junie pratade med hennes mamma för att hennes mamma skulle hämta henne, och detta var deras konversation:
Mamma - Vart e du då?
Junie - Jag ser dig bakom bussen, sväng vänster i korsningen
och sen ser man hennes mamma köra fel hahahhahahahahhahahahaha asså herregud det är det roligtaste jag har haft på länge!!
♥love u al♥

Kommentarer
junie säger:

haha skit pinsamt hur kan man köra fel lixom :D <3

2011-04-05 | 21:04:13
Bloggadress: http://juniegauffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback