Dagen :

Vaknade vid halv 8 sen somnade jag om till halv 10 och då hade jag bråttom skulle duscha städa packa och klä på mig och SMINKA mig haha hann såklart :P Är faan snabbaste bruden i stan :P Men jaja haha sen så skulle jag och fam. Hynninen (min pappas familj) dra till Uppsala och träffa släkten och äte påskmiddag hos morfar då rå :) GÖTT GÖTT var det :) viktigt j*vla mätt blev jag haha .. sen skulle jag ju proppa i mig en massa godis också haha men det gick ner till slut haha men jag har en j*vla hög i safferiet :P ja sen skulle jag hem igen till pappa så vi åkte hem dit och då skulle jag packa väskan och städa lite i rummet sen när det var klart gick jag upp och då skulle vi dra till fam.Johansson (min mammas familj) och då skulle jag packa upp lite och så sen satt typ vi sofan chillade och snackade llite granna men sen skulle ju min bestaven komma hit occh då fixade jag lite i min säng så att man kunde sitta där :P Och sen så hackade AA typ skit mycket så vi sket i det och satt och nörda med datorerna i knääät :P och sen skulle hon hem vid tio så då följde jag med henne till hennes port sen gick ajg hem igen och nu sitter jag här och nöördar aldeles själv :( med angelica på skype linjen ;) haha men nu ska jag sköta mitt och lämna er för ett tag ni får ha det så bra så se svi i nästa inlägg :P :* Puss på dig (du vet vem du är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback