Nu är jag tillbaka!!


Heej bloggen nu är jag tillbaka!! 
Och nu har vi frågestund!! Men det är några som inte
har kommenterat i min blogg utan fråga öga mot öga!!
Men jag svarar på allt som jag kan svara på!!
1. Vad är din favorit mat?
Svar: Jag har många favoriter men min absoluta favorit är nog Tacos!!
2. Vad är ditt favorit djur?
Svar: Mitt favorit djur är klart och tydligt Hundar!! PS: För ni som inte vet har jag 4 hundar!
3. Lockar du ditt hår eller är det så lockigt?
Svar: Nej jag lockar inte mitt hår, jag har så här lockigt, hehe XD men jag brukar ofta platta det!!
4. Har du några speciella minnen?
Svar: Ja, men

det finns så många så jag kan inte berätta, men det är oftast med mina kompisar och dom som står mig nära!

5. Vilken skola går du i?
Svar: Jag går i vittra i Upplands Väsby! :)
6. Vad äter du mest?
a) Korv eller Hamburgare? Svar: Korv
b) Frukost, lunch eller middag? Svar: Lunch eller middag Hatar frukost!
c) Depend eller Viva la vida? Svar: Depend lungt, jag tycker personligen att Viva la vida suger!!
7. Har du någon pojkvän?
Svar: Nej inte just nu, nu e jag singel!
8. Är dina föreldrar skilda?
Svar: Ja det är dom!
9. Vad har du för mobil?
Svar: Jag har en samsung! Här kommer en bild! :
10. Hur ser ditt rum ut?
Svar: ni kan få en bild men det är lite stökigt!
Men nu  ska jag gå till sängs för jag ska upp tidigt imorrn!!
Puss ♥☆ ses imorrn!! <3 :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback