Heej blooggen! <3

Heej bloggen! Är lite sorgsen men jag tänker INTE säga till någon om vad! Det e samma hos min kompis hon är tydligen oxå lite ledsen! Men Det är skönt att man kan prata om allt som man känner inombords, Och så... Men jag hatar allt folk som tror att dom är något fast dom inte 'r det!! Asså man kan bli så jävla sur på all folk, dom som ljuger, skämtar om personligheten och sen att dom inte säger att man skojade förr än personen har blivigt så jävla ledsen som det bara går att bli!! Dom människorna borde vända sig om och titta in i spelgen och titta vad man har ställt till med!! Och vad dom har lämnat bara som en jävla massa skit!! Det finns ju så många som håller på med det!! Dom personerna vet nog innerst inne att dom e själviska, idiotiska idioter dom är!!!!!! Och om det är någon som känner lika dant kommentera gärna och fråga om ni behöver hjälp!! :) Men om det är någon som är en sånhär person? - då kan ni gå och slänga er i sjön!! Och om ni träffar en sån här person säg något till den!! och inte typ : vilka fina skor du har!!? Kram och tänk på det jag har sagt!!

Kommentarer
SABINA JUHLIN säger:

tacktack!! :) kram



2010-09-28 | 14:21:04
Bloggadress: http://saaabinas.blogg.se/
Clara säger:

lägg fler bilder frida <33 :D

2010-09-29 | 08:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback