text och bilder!!

heej bloggen nu har jag fixat mig och så..
Jag ska visa bilder på mitt hår eftersom att jag har klippt mig!
Och så får ni en annan bild!! KRAM
Och om ni tittar under bilderna så har jag en lista på vad jag fick igår i present!
Så puss!
Varsågod:
Haha jag och Elsa igår ;)
Vad fick jag i present?:
* Ett linne med rosa ränder!
* En vit t-shirt men svart text!
* Några trosor!
* Några strumpor!
* smink borttagning! x2 en hos pappa och en hos mamma!
* Ansikts kräm!
* Ett halsband med ett Peace märke på!
* Ett par örhängen (hjärtan)
* En ring Fast den var för liten så pappa ska lämna tbx den och så får jag en större!
* Flera tröjor!
* En deo!
* Två nagellack ett lila och ett mintgrönt!
* Gitarr strängar!
* En mössa!
* Ett par öronmuffar!
* En kalender!
* En smink nässessär (stavning)
* En eyeliner
* En ögonskugga!
* 200 kr av mormor
* Det sista får ni fråga mig personligt för jag vill inte skriva det här i bloggen
PS: jag kanske fick andra saker men kommer inte ihåg!
PUSS Love ya! <3

Kommentarer
Anonym säger:

elsa = fjortis ! <3 ;D

2010-10-30 | 16:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback