Heej bloggen! <3

heej bloggen nu sitter jag i skolan och det går väl bra  mitt larm gick inte i morse men det var ju bar att jag vaknade av mig själv typ vi 7 tiden men aja jag vill inte att det ska bli en vana!! haha, om ni fattar vad jag menar!
Men aja idag så ska Frida  komma hem till mig och då ska vi planera om festen!!
Jag längtar som fan tills den 30 och 31!!
Asså det ska bli så jävla kul!! :D
Tror att Frida också tycker det!?
Men nu måste jag jobba lite
PUSS
Grattis till elsa i efterskott!!
Grattis till Frida i förskott!!
Grattis till mig i förskott!!
Lägger in en bild snart!!
PUSS

Kommentarer
Elsa!<3 säger:

Tack, grattis till dig! (i förskott) :)

2010-10-20 | 20:44:24
amilija säger:

GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS!

2010-10-22 | 13:20:14
Bloggadress: http://amilija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback