Finaste!! <3 :´)

Frida, jag saknar dej så jävla mycket att det gör ont.
Jag saknar den du var förrut, du hade en sjuk jävla humor som fick mej att pissa på mej, var alltid glad o sjukt snäll. Men sen gick tiden och du började i en annan skola o allt.. Skaffade nya vänner osv. Vi har sjukt många fina o galna minnen som jag aldrig kommer att glömma,
Jag Joanna o Tugba saknar dej skitmycket, vi vill ha tillbaka dej. Vi vill träffa dej oftare, vi vill bli glada av dej som alltid brukade göra oss på bra humör osv. Jag är sjukt ärlig nu o jag saknar dej jättemycket.
världens underbaraste, frida jag SAKNAR DEJ SOM FAN!
Detta skrev angelica

Och detta skrev jag som en kommentar:

Asså Angelica du får inte skriva sånna saker jag sitter och gråter för att du skrev så och för att jag är besviken på mig själv för att jag inte började i eran skola!!
Jag älskar er över hela mitt hjärta och ni måste faan avboka eran tränning eller något för jag VILL TRÄFFA ER!!

Älskar er!! <3 puss
Så gulligt och jag ligger i min säng och hatar mig själv för att jag e så dum!!
Jag visste aldrig att det skulle vara så svårt att lämna er och allt!!
Asså JAG ÄLSKAR ER ÖVER ALLT I VÄRLDEN OCH JAG HATAR MIG SJÄLV FÖR ATT JAG LÄMNDE ER!!!!!!!
Love ya!!
Förlåt mig!? <3

Kommentarer
Mellie säger:

Så fin text :)

2010-10-01 | 21:49:54
Bloggadress: http://coolastemellie.blogg.se/
Raymondbeatrice säger:

many thanks for your dedications to this world

2012-02-03 | 08:20:32
Bloggadress: http://raymondbeatrice.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback