Tjooo breee

Tjooo breee bloggen"
Idag så kanske jag pappa och sofia ska gå på bio med det blir ju ikväll då!
Just nu målar jag naglarna lyssnar på musik och är inne på fb och skriver i min blogg då!!

Jag har funderat på att jag ska börga på gitarr men så sa jag till pappa om han kunde hjälpa mig men då sa han att jag för lära mig på det sättet som han lärde sig på, och han lärde sig själv, men jag vill ju så gärna så jag ska leta litye här på internät om jag kan hitta något som kan hjälpa mig!!
Fast jag har en gitarr redan så jag behöver inte köpa en iaf, men en sträng på gitarren har gått av så jag sa till pappa att han får fixa det, så jag kan börga spela!!
och han sa att det var en bra idé att börga spela något instrument så att jag har något att göra om dagarna!!
jag ska fråga pappa om han kan fixa strängen idag!!


billionaire- Travie McCoy!!
Detta lyssnar jag på just nu!

google bild!

 biooooooooooooooo :):):):):):):):):):)


pösss /F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback