Tack! <3

Tack så mkt Angelica för att du gästbloggade!!
Jag älskar dig oxå!! <33
Jag kmr sakna dig nu när du åker iväg!!!!


Heej bloggen och alla bloggläsare!
Idag har jag inget att göra pappa jobbar, sofia e i edsberg, elisabet och elsa e i Dalarna!

Om det e nån som ser detta och kan göra nått så kan ni ju messa och så kan vi se ifall vi kan göra något!!

Just nu e jag hemma i upplands Väsby själv och så, hos pappa!!
Först idag så ville jag gå ner till centrum men senare så ville jag åka och bada i medly
(stavning), men så kunde jag inte göra något av det för det finns ingen som inte e upptagna elr bortresta!!

Pappa undrarde om jag ville följa med till båten och jag tror att jag kmr följa med honom, fast det blir vid 16.00!!


Pözz på er små sötnosar!!
Specielt dig Angie!!


loveeeeeeeeeeeeeeeeee <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback