hejhej bloggen!

Hej bloggen!

Jag heter Frida hynninen och jag e tolv år snart tretton!
Jag bor i UpplandsVäsby och i Sollentuna!
Jag har redan haft en blogg innan den här så jag vet hur alla funkar och så..
Mina intressen är att sjunga och dansa och att hänga med mina kompisar!
Jag har gått i en skola i Sollentuna men nu efter sommaren i augusti ska jag börga i UpplansVÄsby och så.. Det ska bli skiit kul!!

Så här kommer litew bilder på mig och mina kompisar!
:

Joanna i blått, Tugba i mitten och Angelica i blont hår!

Joanna(Bästis)!!

Angelica som håller i mobilen, Niclas i mitten å så jag!! :) hahaha inne på gina..

Jag från vänster, Elsa (lillasyster) i mitten å så Sofia som håller i Elsa!

Dom fyra bästisarna på balkongen i skolan! Tugba, Angelica, Jag och Joanna!

Jag :D

Jag och Joanna i en affär i England!

Jag i skolan! med glass i handen!

angelica, jag, nono, joanna!

nono, jag, angelica, Tugba, joanna och jankeh!


love them al!!

jag ocj joanna som säger hejdå till alton towers i england!!

jag i en ¨båt¨ i england!

jag och joanna igen som åker flum-ride!

Äter på burger king i england med joanna julia, tessan och evelin och så jag!

jag och joanna i ett spökhus!

på ett flyplan! med Tugba längst bort och jag i mitten och angelica närmast!

in på flygplanet*

manchester´s fotbolls plan!

åt oxå på mc!

me!

jag med affro!

jag och joanna på busshållplatsen!

jag hemma i sollentuna!! <3

aja det var allt för idag antar jag!

pusspuss <3

komentera gärna!

Kommentarer
Mamma. säger:

Jag ska följa den med glädje goa unge!!! Puss påre!!!

2010-07-19 | 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback