Om mig!! <3 :D

Jag heter Frida Hynninen och jag älskar att dansa och sjunga, spela gitarr jag gör allt det där på fritiden och så gillar jag att experimentera och så.. jag gillar att var med mina bästa kompisar det är mina intressen..

Jag är 13 år och bor i Sollentuna med min Mamma Camilla och så bor jag i Upplands Väsby med min Pappa Marko, mina föräldrar är skilda och båda har nya, man och fru!! jag lider inte alls av att mina föräldrar är skilda för dom skilde sig när jag var jätte liten så nu har min Pappa en ny fru Elisabet och dom har fått en till dotter Elsa och min Mamma har en ny man Roger!!

Det ända som påverkar mig i skilsmässan är då att jag måste åka fram och tillbaka mellan dom två!! jag har tre hundar hemma hos Pappa och jag älskar dom dom är underbara, men hemma hos Mamma så har jag bara en hund! Men ett av dom sakerna som jag gör på fritiden gillar jag inte, att gå ut med hunden!! Tänk dig att du sitter jätte mysigt i soffan och så måste du resa på dig och gå ute med dom..

Men hundarna är en del av mitt liv och det är jag glad av!! Men jag har många kompisar på båda ställerna!! Bästa kompisar som också påverkar mitt liv!!

Kanske att dom vill att jag ska hänga med någonstans, eller att dom har bråkat med någon så att dom kommer till mig och vill ha tröst. Jag vill alltid kunna ställa upp för dom för dom är som mina syskon!! Och när jag är med dom så kan jag var mig själv och jag kan prata med dom som om dom vore min DAGBOK! Men om jag är med mina `killar´ så kanske jag är lite mer hemlighetsfull, och kanske inte pratar lika mycket!! med mina tjej kompisar så kan jag babbla och babbla och babbla på om min dag och bara prata tjejsnack.. men när jag är med `mina´ killar så kanske jag ska vara lite mera tyst och lyssna på vad dom tycker och tänker och säger!! Jag älskar mitt liv för om T.ex. mina föräldrar inte skulle ha skilt sig så kanske inte jag sitta här och skriva denna uppsats!? Vem vet.. inte jag, men jag är stolt över mitt liv och vill inte ändra på något!! :)

 

Av: Frida Hynninen S3

 

PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback