Lyssna nu!!

Asså jag vill bara att du ska veta att du behöver inte vara med på

min blogg men du behöver i allafall inte var så jävla spydig och

dum för  jag har faan inte gjort ett skit mot  dig det är jue du som är så

jävla miffad så att du går runt och skriker på mig och håller på tex..

och om du vill fortsätta så får du faan ta med att sluta för jag hatar dig

du får gärna sluta vara så jävla taskig om jag inte har gjort något och om

jag har det får du faan säga det istället för att vara skiiit elak!!



PUSS på er som är normala!

Kommentarer
Eliin säger:

Vad har hänt gumman?? <3 <3 <3 jag älskar dig!!

2010-12-20 | 17:53:27
Anonym säger:

Vad har hänt gumman?? <3 <3 <3 jag älskar dig!!

2010-12-20 | 17:53:47
ilona säger:

hänt?:(<3 finns<3

2010-12-20 | 23:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback