Lite test igen…

Hur bor du: i ett litet rum
Brukar du komma i tid: mm vad jag vet!!
Hur lång är du: 170 cm typ
Kan du laga mat: nope suger haha
Vad har du på dig just nu: Pyjamas haha, pallar inte ha något annat
Har du någon fobi: trånga utrymmen!!!! Och Höjder!!!!!
Hade du en bra kväll igår: AA:)
Vilket är ditt senaste inköp: Godis :D
Din favoritdryck på morgonen: apelsin juice ofc 
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: aa
Vad hade du sönder senast: en sak på bilden!
Vem snackade du med senast: Ilona!
Varm favoritdricka: te eller choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: kallt vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte :S
Saknar du någon just nu: aa som faaaaan!! ♥
Vad ska man göra för att få dig irriterad: härma mig 
Intressen: Dans, Sjunga, att vara med dom jag älskar!!
Senaste person som ringde dig: Angelica Älskling!
Vad drack du senast: Saft!
Vill du ha barn: aa, fast inte nue!
Längtar du till din nästa födelsedag: aa såklart!
Har rakat dina ben någon gång: jupp
Är du sugen på något nu: coca coola
Använder du hudkräm: aa
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: ibland Älskar det...
Röstade du i det senaste valet: fick inte
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jaa
Vilken låt lyssnade du senast på: Någon låt som angelica sjöng på busshållplatsen!
Har du pengar på mobilen: nej -.- :(

Kommentarer
ilona säger:

jaa, jag är med:D<3

2010-12-20 | 23:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback