HATAR DIG!!

åhh. gud jag Hatar en kille i min klass och han skickade mig en länk på fb och jag klickade på den och jag trodde att det var något jävla spel eller något det såg ut som en sån här finn fem fel du vet aa, och då försökte jag och jag satt fett nära skärmen och sen så kommer det upp en sån här.. du kommer väl ihåg den dära mickel jacksson (stavning) videon när det kom upp ett monster eller något aa och det kom upp en sån fast mycket mycket mycker värre jag började gråta jag HATAR honom!!
asså ärligt jag BÖRJADE GRÅTA!!!!!
inte roligt jag skakar fotrfarande!!!
JAG SKA SLÅ HAN IMORRN!! SÅ ATT HAN BÖRJAR GRÅTA!!
JÄVLA KUK!!

Här är länken som han skickade till mig, någon som vågar ?! : http://www.susya.ru/flash/fvp.swf

Kommentarer
C ' säger:

HAHA! Naw, <3

Jag hjälper dejj att döda honom!

Vem var det ? -.-

2010-12-20 | 07:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback