HAHA ojjjjjj

Elin och jag gjorde ett litet misstag :S

 

På lektionen så fick Elin logga in på MIN fb på hennes dator och sen gick vi hem och hon glömde att logga ut och sen så när hon kom hem så trodde väl hon att hon var inne på hennes men hon var jue inne på MIN och sen så när jag kom hem så loggade jag in på fb och då så var det massor av chatt rutor uppe och det stod en massa text där så jag läste dom och tänkte: Det här har inte jag skrivit!!! :S :O

Och sen så kom det upp nya och nya ord hela tiden som om det vore jag som skrev men det var jue Elin och sen fattade vi det och då sa hon ba: Jag fattade inte först!! :O

Jag ba: nä inte jag heller när jag loggade in så jag ba: VA? Detta har inte jag skrivit sen fattade jag att det måste ha varit någon inne på MIN fb samtidigt och det var jue faan läskigt!! Och nu kan vi typ chatta samtidigt

 

Det var fett läskigt i början men nu sitter jag bara och skrattar!!


Kommentarer
Eliin säger:

hehe, jag med <33

2010-12-17 | 19:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback