Dag 7.

Min bästa kompis:

 

ANGELICA

DU är min Bästa kompis du ställer upp för mig i vått och tort! Du är helt jävla underbar! Man kan altid lita på dig, man kan vända sig till dig om man har problem som sagt helt jävla UNDERBAR!! Vi har Jävligt många minnen tillsammans!

Jag älskar dig och kommer alltid att göra det för du är min ”storasyster” och jag ångrar ingenting! alla minnen som vi har byggt upp när vi har varit i rösjön, alla killar som vi har träffat T.ex. Emil-Joel och alla andra! Du har hjälpt mig om jag någonsin behövt hjälp och jag kommer alltid att ställa upp för dig som du  har gjort för mig!!

Precis som du har sagt så bråkar vi ibland men vi kommer över det snabbt!!

 

JAG ÄLSKAR DIG!!


Kommentarer
Angelica säger:

Älskar dig med bebis! <3

2010-12-17 | 18:03:28
Bloggadress: http://angeelicaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback