Dag 5.

Vad är kärlek? :
Kärlek är en underbar sak för mig!! Jag ÄLSKAR att vara kär man vet alltid att någon gillar en! och att det alltid är någon långt/nära där ute är kär i just dig! Man kan gilla någon utan att vara kär med det fattar inte några.. Men För mig är KÄRLEK en stor sak.. när man är kär så kanske det pirrar i magen eller så kanske man blir nervös eller så kanske man blir svettig eller så kanske man skakar eller blir alldeles röd i ansiktet men det bästa att göra då är att bara VÅGA att göra något T.ex. att gå fram och prata med den man är kär i eller kanske Fråga om ett numer till den man är kär i eller så kan man jue vara en FEGIS och bara drömma, titta, stirra.. när man är kär med det är inte bra!! För när man är kär (som kanske jag e just nu!) så är det bästa man någonsin kan göra är att gå fram till den man är kär i och säga åtminstone Hej!

Nu vet ni lite mer om vad jag tycker!

PUSS

PS: en sån här skulle jag vilja få av den jag är "kär" i !



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback